Una estrella poc glamurosa

Autor: Rachel Renee Rusell
Editorial: Estrella Polar
Col·lecció: Diari d'una Penjada

Fa dies que tothom em pregunta per mi i pel Brandon, i ara, PER FI, puc escriure-ho tot sobre el que va passar -o no!- amb el nostre primer petó! Però KFT! Us haig de confessar que vaig UN PÈL estressada! Un equip de televisió ens segueix a mi, els meus amics i la meva família a tot arreu on anem perquè sóc la protagonistad'un programa de tele! A més, m'he de preparar per a una gravació i faig classes de ball i... no oblideu la Brianna, la meva germaneta estimada (aarg!). Espero sortir-me'n... però sobretot que tot aquest enrenou no ens porti problemes a en Brandon i a mi..

2 comentaris:

  1. hola soc la Maria Canal;el diari d'una penjada 7 a estat molt divertit perque a la vegada que feien un programa de la televisió, i tambe perque ha sigut molt interessant.

    ResponElimina
  2. Aquest llibre es molt divertit, tan que no podreu parar de riure.
    Es un del meus llibres preferits d’aquesta col·lecció.
    Laia Planellas Alexandre Jesuïtes Lleida col·legi Claver

    ResponElimina